گروه مطالعات اقتصادي پژوهشگاه فضاي مجازي، روش هاي بهرهگيري از ظرفيتهاي فضاي سايبر را براي دفاع از مقدسات اسلامي در پرتو پويش اخير براي تحريم محصولات فرانسوي در شبكههاي اجتماعي بررسي كرد.
گروه مطالعات اقتصادي پژوهشگاه فضاي مجازي، روش هاي بهرهگيري از ظرفيتهاي فضاي سايبر را براي دفاع از مقدسات اسلامي در پرتو پويش اخير براي تحريم محصولات فرانسوي در شبكههاي اجتماعي بررسي كرد.
- دوشنبه ۱۲ آبان ۹۹ ۱۶:۱۵
- ۵۴ بازديد
- ۰ نظر