قيمت تلويزيون ال جي 70up7750 سايز 70 اينچ، مجهز به پنل Va

تازه ترين اخبار فناوري و موبايل ايران و جهان را در اين خبرنامه دنبال كنيد.

قيمت تلويزيون ال جي 70up7750 سايز 70 اينچ، مجهز به پنل Va

با استفاده از اين ويژگي هاي كه سازندگان الجي در تلويزيون ال جي 70UP7750 استفاده كرده اند، اگر تصاوير گرفته شده داراي كيفيت پايين و غير ضروري باشند كيفيت اين تصاوير به اندازه 4K خواهد بود. با توجه به كيفيت تصوير ، كاربر تصويري مقرون به صرفه خواهد داشت و تصوير هميشه با بالاترين استاندارد ممكن محصول نمايش داده مي شود. براي رابط كاربري اين تلويزيون از سيستم عامل محبوب WebOs استفاده شده است كه مي تواند فرمت هاي مختلفي را در اختيار كاربران خود قرار دهد.

تلويزيون 43 اينچ ال جي 4k هوشمند Un73506 مدل 43un73506lb

ريموت كنترل جادويي دقيقا همانند كارايي ماوس در كامپيوتر ها بر روي تلويزيون عمل مي كند و شما مي توانيد به راحتي با تكان دادن آن در هوا اشاره گر روي صفحه را حركت دهيد و گزينه مورد نظر خود را انتخاب كنيد.

ريموت كنترل جادويي ال جي داراي ميكروفن داخلي است و شما مي توانيد جستجوي صوتي و دستوران صوتي مختلف را از طريق آن به تلويزيون ارسال كنيد. ريموت كنترل جادويي ال جي داراي هوش مصنوعي مي باشد و بسيار كار آمد است. همچنين اين ريموت كنترل داراي تكنولوژي NFC نيز مي باشد تا با استفاده از امواج رادويي كارايي هاي بيشتري را در اختيارتان قرار دهد.

صدا در تلويزيون 70up7750 ال جي

از نظر زيبايي ، LG UP81 در مقايسه با چندين مدل ارائه شده در سال گذشته تغيير چنداني نمي كند ، بنابراين ، جزئيات زيادي وجود نخواهد داشت كه مي تواند تفاوت ايجاد كند. با اين حال ، اين بدان معنا نيست كه طراحي آن بد است ، برعكس ، هنوز هم خوب به نظر مي رسد.

علاوه بر اين ، ما در مورد تلويزيوني با اندازه تا حدودي بزرگ صحبت مي كنيم. اين تلويزيون نمي تواند عمق سياه را به خوبي نمايش دهد زيرا از فناوري Local Dimming براي كنترل كنتراست تصوير و بهبود آن استفاده نمي كند ، اما با استفاده از فناوري LG Local Contrast ، مي تواند به بهبود كنتراست كمك كند.

اين تلويزيون همچنين داراي يك مرورگر اينترنتي است كه كاربران مي توانند از آن براي مرور اينترنت و جستجوي آسان مطالب مورد نياز خود استفاده كنند. همچنين مي توان از پورت USB براي اتصال ساير دستگاه ها مانند فلش مموري و ديسك هاي خارجي استفاده كرد. طراحي متفاوت اين گوشي باعث شده است تا كاربران بتوانند قابليت تعويض باتري را در بدنه‌اي فلزي تجربه كنند.

اگر به دنبال جو يك استاديوم هستيد، اين نمايشگر اولين قدم براي اين كار است. چون از پردازنده اي قدرتمند با 4 هسته ي پردازشي برخوردار است كه قادر است تصاوير را اصلاح كند تا كيفيت شان را ارتقا دهد. علاوه بر خروجي صوتي 20 وات، هم امكان ارتقاي كيفيت صدا و هم امكان تقويت صدا با كمك سيستم هاي صوتي ديگر را دارا مي باشد.

قابليت DTS است و فايل هاي فشرده صوتي را به راحتي و با كيفيت بالا رمز گشايي مي كند تا كاربران بتوانند نهايت استفاده خود را از ال جي 70UP7750 ببرند. تلويزيون UP7750 با داشتن ويژگي clear voice lll نويز هاي موجود در امواج صوتي را از بين برده و مي تواند ديالوگ هايي واضح و شفاف را به كاربران خود منتقل كند .

يكي از ويژگي هاي تلويزيون ال جي Bluetooth Surround Ready است كه به شما امكان مي دهد با اتصال بلوتوث به تلويزيون از انواع بلندگوهاي خارجي استفاده كرده و اندازه تلويزيون را افزايش دهيد. اين تلويزيون با چگالي كم براي نصب روي ديوار مناسب است و دكوراسيوني منحصر به فرد براي خانه شما فراهم مي كند. اين تلويزيون داراي 2 پايه در كنار تلويزيون است كه باعث افزايش مقاومت تلويزيون مي شود. و مي توانيد آن را بدون هيچ تكان اضافي روي ميز بگذاريد و از تماشاي آن لذت ببريد.

تنطيم نور پس زمينه با فناوري Ai Brightness Control

در آن از فناوري به نام تاريكي منطقه اي استفاده نشده اما به طرز چشمگيري ميزان كنتراست بالايي را دارد. تلويزيون ال جي UP7750 داراي صداي 20 وات است و كيفيت صداي مطلوبي را دارد. در اين تلويزيون فرمت هاي ديجيتالي صدا مانند دالبي ديجيتال و يا DTS به خوبي منتشر مي شود.

براي اينكه بتوان از كيفيت صداي بهتري برخوردار بود مي توان از پورت HDMI با قابليت بازگشت صوتي استفاده كرد. شما مي توانيد در كنار تلويزيون 70 اينچ ال جي 2021 فوركي هوشمند مدل 70UP7750 از ساندبار استفاده كنيد و كيفيت مطلوبي از صداي همه جانبه و فراگير را داشته باشيد.

با پشتيباني تلويزيون ال جي 70UP7750 از ويژگي Game Optimizer و داراي بودن تكنولوژي هايي همچون ALLM كه Input Lag بازي را به حداقل مي رساند و حالت HGIG كه در ارائه بازي هاي HDR نقش ايفا مي كند، شما مي توايند تجربه لذت بخشي از بازي با اين تلويزيون كسب كنيد. حتما براي همه پيش آمده است كه فيلم هايي با كيفيت پايين مشاهده كرده باشيم.

پردازشگر آلفا 5 تلويزيون ال جي UP7750 به كمك تكنولوژي 4K Upscaling رزولوشن تصاوير با كيفيت پايين تر را افزايش مي دهند تا همه چيز در حد كيفيت 4K به شما نمايش داده شود. همچنين به كمك تكنولوژي Image Enhancing كيفيت تصاوير را بهبود داده و نويز آنها را حذف مي كند تا شاهد تصاوير با كيفيتي باشيد.

همواره اولين بودن، ريسك‌هاي خاص خود را به‌همراه دارد و بايد ديد كاربران از جي ۵ چطور استقبال خواهند كرد. اپتيموس جي، جاده را براي پيشرفت ال‌جي در دنياي تلفن‌هاي هوشمند هموار كرد. اين كمپاني كره‌اي، تمام تلاش خود را بكار گرفت، تا محصولي در خور توجه را ارائه كند و ماحصل آن نيز Optimus G است. نسخه جديدسيستم عامل webOS در بخش نرم افزار تلويزيون قرار دارد كه آزادي عمل بيشتر، تنوع و خدمات گسترده‌اي را در اختيارتان قرار خواهد داد.

اين تلويزيون به كمك تكنولوژي 4K Upscaling كيفيت تصاوير را تا حد كيفيت فوركي ارتقا مي دهد تا همه چيز را با كيفيت بهتري تماشا كنيد. تلويزيون 2021 ال جي 70UP7750 از تكنولوژي 4K Active HDR برخوردار است و از فرمت هاي HDR10 Pro و HLG پشتيباني مي كند.

همچنين تكنولوژي HDR Dynamic Tone Mapping براي عمق بخشيدن به محتواي HDR در اين تلويزيون به كار رفته است. تلويزيون هوشمند UP7750 ال جي از سيستم عامل WebOS 6.0 پشتيباني مي كند. اين سيستم عامل نسبت به تلويزيون هاي 2020 ال جي ارتقا پيدا كرده است و امكانات خوبي را در اختيار شما قرار ميدهد. تلويزيون UP7750 از سيستم صوتي 2 كاناله و توان صوتي 20 وات پشتيباني ميكند.

اين تلويزيون داراي قابليت Screen Share يا Mirror Screen است و شما مي توانيد صفحه نمايش موبايل خود را نيز روي صفحه نمايش بزرگ تلويزيون منتقل و مشاهده كنيد. اين تلويزيون داراي قابليت Sports Alert مخصوص علاقمندان به مسابقات ورزشي نيز مي باشد. تلويزيون UP7750 محصول شركت ال جي بوده و در سال 2021 معرفي شده است. اين تلويزيون جزو تلويزيون هاي ارزان قيمت بازار است و براي استفاده هاي معمولي و روزمره مانند تماشاي فيلم و كاربري هاي خانگي مناسب است.

با اين حال در هنگام اجراي بازي و پخش صحنه‌هاي سريع به دليل نداشتن قابليت VRR ممكن است قسمت‌هايي از تصوير در هنگام پخش تار ديده شود. اين تلويزيون 2021 ال جي از فناوري 4K Upscaling پشتيباني مي كند و اين يعني اينكه حتي كيفيت محتوا و فيلمهاي كم كيفيت را با اين فناوري ارتقا داده و مشاهده آنها در كيفيتي در حدود 4K امكانپذير مي باشد.

ال جي با اطلاع از اينكه اكثر محتويات موجود و در دسترس داراي كيفيت پايين تر از 4K هستند، از اين فناوري در تلويزيون خود استفاده نمود تا اينكه كاربران از بابت محتويات مورد علاقه خود كه داراي كيفيت كمي هستند، هيچ نگراني نداشته باشند. ضمن اينكه اين تلويزيون ال جي براي زيباتر كردن تصاوير از تكنولوژي هاي ديگري هم استفاده نموده كه در كنار 4K Upscaling مي توانند نتيجه اي خارق العاده به بار آورند. صداي اين تلويزيون داراي توان 20 وات است و چون دو اسپيكر استفاده مي كند صداي آن 2.0 كاناله مي باشد. فرمت هاي ديجيتالي صدا با آن پشتيباني مي شود و كارايي انتشار صدا با آن فوق العاده مي باشد.

شما اگر گوشي را به ريموت كنترل نزديگ كنيد مي توانيد محتوا و يا صفحه نمايش گوشي خود را بر روي تلويزيون تماشا كنيد. اين تلويزيون پشتيباني از حالت HGIG‌ را دارد و قادر است كنتراست و HDR تصاوير را به طور هوشمند مناسب با محيط بازي تنظيم كند. همچنين در تلويزيون ال‌جي از قابليت Game Optimizer پشتيباني مي‌شود. اين قابليت دسترسي گسترده به بسياري از امكانات تلويزيون كه ممكن است در حين بازي به آنها نياز داشته باشيد را فراهم مي‌كند.

تماشاي فيلم بروي اين تلويزيون براي شما كاربران مي تواند بسيار متفاوت باشد . صحنه هايي از فيلم ها كه روي تلويزيون به نمايش گذاشته مي شود تا حدودي از كيفيت اصلي بالاتر و متفاوت تر است .

با اين تلويزيون مي توانيد دقيقا فيلم ها را همانندي كه تهيه كننده مي خواهد مشاهده نماييد و از آن لذت ببريد . در نتيجه ، كاربران مي توانند فيلم ها را با كيفيتي برابر با زمان ضبط شان ببينند و از اين كه همانند يك شخص حرفه اي فيلم ها را مشاهده مي كنند، لذت ببرند و با خريد همچين تلويزيوني مي توانيد سينما خانگي را به خانه هاي خود ببريد .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.