برس پاك كننده صورت شيائومي inFace Sonic Facial Device ms2000‑3

تازه ترين اخبار فناوري و موبايل ايران و جهان را در اين خبرنامه دنبال كنيد.

برس پاك كننده صورت شيائومي inFace Sonic Facial Device ms2000‑3

نام: پاك سازي كننده صورت شيائومي

  • جنس بدنه: سيليكون، ثبت در FDA
  • ضخامت لايه سيليكون: 4.5 ميلي متر
  • ورودي: 5 ولت _ 0.5 آمپر
  • توان مصرفي: 2.0 وات
  • ضد آب: گواهينامه IPX7
  • ظرفيت باتري: 300 ميلي آمپر ساعتي
  • نوع باتري: ليتيوم يوني
  • دوام باتري: 3 تا 4 ساعت

The post برس پاك كننده صورت شيائومي inFace Sonic Facial Device ms2000‑3 appeared first on .

برس پاك كننده صورت شيائومي inFace Sonic Facial Device ms2000‑3 https://mimalls.ir/product/inface-sonic-facial-device/ https://mimalls.ir/product/inface-sonic-facial-device/#respond نويسنده Mon, 14 Jun 2021 08:06:44 0000 https://mimalls.ir/?post_type=product&p=7739

نام: پاك سازي كننده صورت شيائومي

  • جنس بدنه: سيليكون، ثبت در FDA
  • ضخامت لايه سيليكون: 4.5 ميلي متر
  • ورودي: 5 ولت _ 0.5 آمپر
  • توان مصرفي: 2.0 وات
  • ضد آب: گواهينامه IPX7
  • ظرفيت باتري: 300 ميلي آمپر ساعتي
  • نوع باتري: ليتيوم يوني
  • دوام باتري: 3 تا 4 ساعت

The post برس پاك كننده صورت شيائومي inFace Sonic Facial Device ms2000‑3 appeared first on .

خريد و قيمت پاك كننده اولتراسونيك صورت شيائومي

برس پاك كننده صورت شيائومي دستگاهي داراي تكتولوژي اولتراسونيك مخصوص تميز كردن پوست صورت مي باشد. با برس برقي پاك كننده صورت شيائومي مي توانيد نه تنها پوست صورت خود را تميز كنيد، بلكه از ماساژي دلنشين لذت ببريد. قسمت بالايي انعطاف پذير برس، باعث تميز كردن سرتاسري پوست صورت مي گردد.

با استفاده از دستگاه پاك كننده صورت InFace Sonic Facial Device ، نه تنها ديگر براي سلامت پوست خود لازم نيست به سالن هاي زيبايي برويم و و پول و زمان زيادي را خرج كنيم، بلكه باعث صرفه جويي در وقت و پولمان مي شود، زيرا با اين دستگاه عمل تميز كردن چهره به صورت روزانه و خيلي سريع انجام مي شود.

پوستي كه بطور دائم به آن توجه شود و توسط دستگاه پاك كننده صورت InFace Sonic Facial Device پاك گردد، با باز شدن منافذ آن راحت تر نفس مي كشد و باعث جواني، طراوت و شادابي پوست مي گردد.

مشخصات و بررسي

با استفاده از پاك كننده صورت inFace شيائومي مي‌توان آرايش، كرم، روغن و چربي زائد پوست را از محو كرد. مي توان گفت اين كار نه تنها براي زيبايي موثر است، بلكه به سلامتي نيز كمك شاياني مي‌كند؛ چون پوست تميز  تر و آزاد تر نفس مي‌كشد.

 

طراحي و ساخت

اين دستگاه وسيله اي مجهز به تكتولوژي سونيك يا خيلي سريع براي پاك كردن صورت است. اين برس پاك كننده داراي ابعاد 80 در 53 در 30.4 ميلي متر و وزن 83 گرمي مي باشد. برس پاك كننده داراي گواهينامه استاندارد IPX7 ضد آب است و در چهار رنگ صورتي، خاكستري، نارنجي و سبز موجود مي باشد و ظاهر آن شبيه صابون هاي رنگارنگ است.

 البته به دليل سايز كوچكش، هر كجا كه برويد مي توانيد آن را با خود حمل كنيد و در مسافرت يا طبيعت گردي سلامت پوشت خود را حفظ كنيد، چون دستگاه تميز كننده پوست صورت Xiaomi InFace Sonic Clean تقريباً به اندازه يك تكه صابون است.

پاك كننده اولتراسونيك صورت شيائومي تميز كننده، امكان تنظيم سطح سرعت و اجرايي در سه سطح قوي، متوسط و آرام را دارد. شما مي توانيد با استفاده از دكمه اي كه در قسمت زيرين دستگاه وجود دارد، تنظيمات را به دلخواه نياز پوست خود ست كنيد. قسمت بالايي اين برس حالت انعطاف پذيري دارد و از اين رو كاملا پوست را تميز مي كند. شيب برس از 15 درجه تا 0 درجه، باعث مي شود منافذ صورت به صورت بهينه تري تميز شوند.

شيائومي inFace انواع رنگ ها و طراحيپاك كننده اولتراسونيك صورت شيائومي طراحي و انواع رنگ ها

قسمت رويي برس به 4 قسمت رنگي تقسيم مي شود كه شامل سه بخش اصلي تميز كردن دقيق، تميز كردن نرمال و تميز كردن عمقي مي باشد كه ترتيب آن از از بالا به پايين است. دستگاه از پاك كردن هيچ يك از قسمت ها، گوشه و لبه ها و زاويه هاي پوشيده صورت عاجز نمي ماند. استفاده از تكنولوژي امواج صوتي به كمك لرزش ها، باعث پاك كردن سراسري پوست مي شود.

دستگاه موتور كوچكي داخل برس جاي گرفته است كه وظيفه ايجاد ارزش در برس را دارد، اين موتور ساخت شركت قدرتمند سيكو است. يك موتور كوچك ساخت Seiko قدرت شستشوي دستگاه پاك كننده صورت InFace Sonic Facial Device را امكان پذير مي كند و يك پردازنده MCU ريز، انرژي ايجاد شده موتور را كه از طريق امواج صوتي منتشر مي كند و بطور فشار روي صورت را از حد شدت پايين تا بالا ايجاد مي كند.

طراحي موتور پاك سازي كننده صورت شيائوميطراحي داخلي موتور فيس براش شيائومي

ماده مورد استفاده در محفظه و الياف برس، از جنس سيليكون تأييد شده صنايع غذا و داروي USA مي باشد. ضخامت اين الياف، به اندازه 4.5 ميلي متر است و داراي گواهينامه استاندارد FDA است.

اين پاك كردن و ماساژ عميق صورت كاربران به لطف 5 حالت ويبره، از 1200 تا 4650 دور در دقيقه عملياتب مي شود و كاربران مي توانند در هر وثتي كه بخواهند يكي را نسبت به نيازشان انتخاب كنند. همچنين دستگاه داراي سه ناحيه پاك كننده است كه توسط موهاي مختلف در سطح صورت آن را شناسايي مي كند.

 

عملكرد و قابليت ها

شيائومي اين برس جديد را با تكنولوژي موج سونيك ارائه داده است كه همراه با ارتعاش مو هاي برس، امكان تميز كردن عمقي، از بين بردن پوست مرده و زائد، چربي بيش از حد يا آرايش را امكان پذير مي سازد و همينطور، عضلات صورت كاربر را ماساژ مي دهد تا از پيري زودرس جلوگيري كند و در طولاني مدت باعث روشني و طراوت پوست صورت مي شود.

دستگاه پاكسازي پوست شيائومي Ipx7پاك كننده صورت inFace شيائومي ipx7

اين برس هم براي مردان و هم براي خانم ها موثر مي باشد و آرايش، كرم ها و چربي هاي اضافي روي پوست را نابود مي كند. مي توان گفت پوست تميز نه تنها موجب زيبايي مي شود، بلكه براي سلامتي پوست نيز موثر است. پوست تر و تميز مي تواند راحت تر نفس بكشد و پيري زود رس را كاملا به تاخير مي اندازد. با برس پاك كننده صورت شيائومي، كار پاك كردن صورت بسيار راحت است و فقط 90 ثانيه نياز داريد تا سلامت پوستتان را بهبود بخشيد.

 

باتري و شارژ

اين لوازم ديجيتال شيائومي داراي ظرفيت 300 ميلي آمپر ساعتي مي باشد و بر اساس ادعاي شيائومي قادر است 3 تا 4 ساعت به صورت پي.سته كار كند. پروسه اجراي شارژ باتري از طريق مابل USB كه همراه دستگاه وجود دارد صورت مي گيرد. همچنين، يك جعبه شفاف براي مراقبت، حفظ و حمل دستگاه پاك كننده شيائومي در اختيار كابران قرار مي گيرد.

يكي از مواردي كه بايد در دستگاه ديجيتالي به آن توجه داشت عمر باتري است، زيرا نمي خواهيم در وسط كار دستگاه خاموش يا خراب شود و نظافت صورت ما نيمه تمام باقي بماند. اما جاي نگراني نيست، زيرا دستگاه پاك كننده صورت Xiaomi InFace Sonic Clean به كمك باتري 300 ميلي آمپري تا چندين ساعت آماده به كار است و در حالت استند باي بيش از 2 ماه شارژ دارد.

 

مراحل گام به گام استفاده از برش

در صورتي كه براي بار اول از دستگاه تميز كننده صورت Xiaomi InFace Sonic Clean استفاده مي كنيد مراحل زير را براي بهترين نتيجه دنبال كنيد.

  • اول دكمه پاور را 3 ثانيه نگه داريد تا دستگاه روشن شود
  • صورت خود را با آب خيس كنيد.
  • ژل پاك كننده مخصوص را روي برس بماليد.
  • دكمه مركزي آن را فشار دهيد تا لرزش شروع شود.
  • شدت لرزش را متناسب با نياز تنظيم كنيد.

 

مراحل گام به گام استفاده از برس تميز كننده صورت شيائوميمراحل گام به گام استفاده از دستگاه پاك كننده صورت شيائومي

برس را در مقابل پوست صورت خود بگيريد و آن را به صورت حركات مدور كوچك روي پوست خود مانرو دهيد. دقت دشاته باشيد كه براش را روي پوستتان محكم فشار ندهيد. اين كار به برسامكانش را فراهم مي سازد تا به نرمي و بدون كش رفتن عضلات پوست عمل لايه برداري را اجرا كنيد.

و در نهايت، پوست شما را از اين رو به آن رو مي كند و طراوت و شادابي را به همراه مي آورد، البته اين دگرگوني هيچ آسيب و لطمه اي به پوست كاربر نمي زند. دقت فذماييد كه اين برس در 3 حالت متناسب با پوشت كاربر تنظيم مي شود و خيلي انعظاف پذير است.
1-بخش پر رنگ و بالايي برس خيلي دقيق قسمتي را كه انتخاب كرده ايد تميز مي كند.

2- بخش وسطي با رنگ متوسط به صورت نرمال و سراسري عمل پاك كنندگي را اجرا مي كند.

3- قسمت پاييني با نسبت رنگ كم  به صورت عمقي و با شدت بيشتري تميز مي كند.

نتيجه گيري

با استفاده از براش صورت inFACE شيائومي به سادگي تنهغا در 90 ثانيه طراوت و شادابي ايده آل را به پوست صورت خود مي آوريد. اين برس با پاك كردن آرايش، چربي هاي اضافي  و موهاي زائد باعث مي شود پوست صورت راحت تر نفس بكشد و از پيري زود رس پوست جلوگيري مي شود. در صمن به دليل دسترسي هميشگي ديگر نيازي نيست به آرايشگاه مراجعه كنيد و هزينه هاي زيادي را صرف زيباسازي پوست خود كنيد.

برس پاك كننده صورت شيائومي در twitter

 

The post برس پاك كننده صورت شيائومي inFace Sonic Facial Device ms2000‑3 appeared first on .

https://mimalls.ir/product/inface-sonic-facial-device/feed/ 0

منبع :فروشگاه اينترنتي مي مالز
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.