اينكه شهرها باز باشد و به مردم گفته شود سفر نوروزي نروند تناقض است

تازه ترين اخبار فناوري و موبايل ايران و جهان را در اين خبرنامه دنبال كنيد.

اينكه شهرها باز باشد و به مردم گفته شود سفر نوروزي نروند تناقض است

مجله زنده خبري / بوشهر سخنگوي مقام معظم رهبري و نماز جمعه بوچر در روز جمعه گفت كه ترافيك به شهرها آزاد است و سپس به مردم گفته شد كه در نوروز سفر نكنند ، بحثي كه بايد در اين زمينه مديريت شود. آيت الله گلم علي صفايي بوشهري در خطبه هاي روز جمعه 29 …

اينكه شهرها باز باشد و به مردم گفته شود سفر نوروزي نروند تناقض است https://livemag.ir/2021/03/اينكه-شهرها-باز-باشد-و-به-مردم-گفته-شود/ https://livemag.ir/2021/03/اينكه-شهرها-باز-باشد-و-به-مردم-گفته-شود/#respond مجله زنده خبري Fri, 19 Mar 2021 15:38:24 0000 سلامت و تندرستي https://livemag.ir/2021/03/اينكه-شهرها-باز-باشد-و-به-مردم-گفته-شود/ مجله زنده خبري / بوشهر سخنگوي مقام معظم رهبري و نماز جمعه بوچر در روز جمعه گفت كه ترافيك به شهرها آزاد است و سپس به مردم گفته شد كه در نوروز سفر نكنند ، بحثي كه بايد در اين زمينه مديريت شود. آيت الله گلم علي صفايي بوشهري در خطبه هاي روز جمعه 29 …

مجله زنده خبري / بوشهر سخنگوي مقام معظم رهبري و نماز جمعه بوچر در روز جمعه گفت كه ترافيك به شهرها آزاد است و سپس به مردم گفته شد كه در نوروز سفر نكنند ، بحثي كه بايد در اين زمينه مديريت شود.

آيت الله گلم علي صفايي بوشهري در خطبه هاي روز جمعه 29 اسفند گفت: “مديريت پيشگيري و كنترل بيماري هاي عفوني براي نظارت به شرايط فوق العاده علمي و دقيق نياز دارد.” ما اميدواريم كه در برنامه ريزي هاي آينده خدمات خوبي به افراد با مديريت علمي قوي و نظارت ويژه در زمينه بهداشت و درمان ارائه دهيم.

وي افزود: سال گذشته پر فراز و نشيب بود و با مشكلات اقتصادي زيادي همراه بود ، اما حماسه هايي از جمله تلاش و مجاهدت كادر پزشكي براي نجات جان انسانها در برابر ويروس كرونا را نيز شاهد بود.

امام جمعه بوشهر گفت: البته برخي از تلخي ها و مشكلات سال 1999 تحت تأثير شيوع ويروس كرونا قرار گرفت كه باعث شد بسياري از هموطنان جان خود را از دست دهند.

نماينده ولي فقيه در بوشهر تأكيد كرد: سال آينده مسئولان بايد تلاش كنند تا معيشت و همچنين بيكاري جوانان را برطرف كنند و اين تلاش ها بايد در عمل انجام شود تا مردم بتوانند بهبود شرايط زندگي ، زندگي و بهبود جامعه را احساس كنند.

آيت الله صفايي بوشهري گفت: سال گذشته مشكلات زيادي از نظر اقتصادي و معيشتي براي مردم ايجاد شد كه با انجام تمرينات تسليت رهبر معظم انقلاب به دليل شيوع ويروس تاج و مشكلات اقتصادي جبران شد. . “

وي افزود: “در ايران ، به عنوان يك كشور انقلابي و اسلامي ، بايد برنامه هاي فرهنگي و موضوعات مرتبط با آن مورد توجه جدي قرار گيرند ، و در فضاهاي عمومي اصول مهمي مانند اخلاق و احترام به مردم بايد از اولويت هاي مهم متوليان و مسئولان باشد. . “

حاتب جمعه بوشهر با اشاره به طرح تسليت و لزوم همدلي با نيازمندان اظهار داشت: در روزهاي پاياني سال افراد بايد تا آنجا كه مي توانند به نيازمندان كمك كنند تا بتوانند سال جديد را با خوشحالي آغاز كنند. .

انتهاي پيام

https://livemag.ir/2021/03/اينكه-شهرها-باز-باشد-و-به-مردم-گفته-شود/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.