بيشتر از حرف نياز به عمل داريم/ لزوم تبديل برنامه‌ها به پروژه – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان

تازه ترين اخبار فناوري و موبايل ايران و جهان را در اين خبرنامه دنبال كنيد.

بيشتر از حرف نياز به عمل داريم/ لزوم تبديل برنامه‌ها به پروژه – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاين ، آيت الله گلم-علي صفايي بوشهري پنجشنبه شب با تبريك سالگرد پيروزي شكوهمند اسلام. انقلاب آنچه در برخي كشورها از جمله آمريكاي لاتين ، آفريقا و آسيا انجام مي شود متفاوت است. وي افزود: ماهيت انقلاب اسلامي در ايران آسماني است ، ماهيت بعثت پيامبران و ادامه همان حركتي است كه …

بيشتر از حرف نياز به عمل داريم/ لزوم تبديل برنامه‌ها به پروژه – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان https://livemag.ir/2021/02/بيشتر-از-حرف-نياز-به-عمل-داريم-لزوم-تبد/ https://livemag.ir/2021/02/بيشتر-از-حرف-نياز-به-عمل-داريم-لزوم-تبد/#respond مجله زنده خبري Fri, 12 Feb 2021 03:00:00 0000 عمومي https://livemag.ir/2021/02/بيشتر-از-حرف-نياز-به-عمل-داريم-لزوم-تبد/ به گزارش خبرنگار آنلاين ، آيت الله گلم-علي صفايي بوشهري پنجشنبه شب با تبريك سالگرد پيروزي شكوهمند اسلام. انقلاب آنچه در برخي كشورها از جمله آمريكاي لاتين ، آفريقا و آسيا انجام مي شود متفاوت است. وي افزود: ماهيت انقلاب اسلامي در ايران آسماني است ، ماهيت بعثت پيامبران و ادامه همان حركتي است كه …

به گزارش خبرنگار آنلاين ، آيت الله گلم-علي صفايي بوشهري پنجشنبه شب با تبريك سالگرد پيروزي شكوهمند اسلام. انقلاب آنچه در برخي كشورها از جمله آمريكاي لاتين ، آفريقا و آسيا انجام مي شود متفاوت است.

وي افزود: ماهيت انقلاب اسلامي در ايران آسماني است ، ماهيت بعثت پيامبران و ادامه همان حركتي است كه پيامبر گرامي اسلام (صلي الله عليه و آله و سلم) آغاز شد ، حضرت سيد الشهداuha ادامه داد ( ع) و به ما رسيد.

ماهيت انقلاب بايد حفظ شود

آيت الله صفايي بوشهري با تأكيد بر حفظ ذات و جنسيت انقلاب ، افزود: مهمترين دغدغه مقام معظم رهبري حفظ ماهيت و جنسيت انقلاب اسلامي در ايران است و اين جنسيت ، اسلام گرايي ، بر تخت سلطنت باشد. ، آرمانها و ارزشها ، فرهنگ و جوهره انقلاب بايد حفظ شود. “

وي در مورد توسعه بوشهر گفت: حدود 6 سال پيش در بوشهر كارگروه هايي براي شناسايي فرصت هاي بهداشتي استان و شناسايي اولويت ها و تهديدات آن تشكيل شد. در همين راستا ، استان بوشهر اخيراً استاني نمونه براي تهيه اسناد بوده است. اقتصاد دانش بنيان در سطح ملي توسط شوراي عالي انقلاب فرهنگي انتخاب شد.

امام بوشهر روز جمعه ادامه داد: كارهاي زيادي در اين زمينه در استان بوشهر انجام شده و مناطق مختلف شناسايي شده است اما يك مشكل بزرگ در استان وجود دارد و اين تبديل برنامه به يك پروژه اجرايي و منطقه اقداماتي كه در آن نقش دولتها بسيار مهم است.

آيت الله صفايي بوشهري افزود: ما در مديريت اجرا به نيروهاي قوي ، آگاه ، سخت كوش و هوشمند نياز داريم و نظر آنها بايد اين باشد كه برنامه هايي را اجرا كنند و از اجراي آنها دانش توليد كنند ، پروژه ها بازتوليد مي شوند و نظارت قوي دارند. و بلند مدت باشيد.

ما تا 42 سال انقلاب پيشرفت نكرده ايم

سخنگوي رهبر معظم استان و امام جمعه بوچر با بيان اينكه 42 سال از انقلاب اسلامي مي گذرد اما ما تا 42 سال انقلاب پيشرفت نكرده ايم ، اظهار داشت: عوامل مختلفي مانند جنگ ، تحريم و بي تجربگي منجر به فقدان آن مي شود. پيشرفت دلايل بسياري به دليل عدم برنامه ريزي براي اضافه كاري است.

وي ادامه داد: دليل عدم برنامه ريزي صحيح در سطح كلان كشور و عدم موفقيت آن ، برنامه ريزي با چشم انداز سياسي در كشور است.

امام بوشهر روز جمعه تأكيد كرد كه برنامه ريزي منافع ملي بايد مطابق با واقعيت ظرفيت و نيازها باشد ، تهديدات را از بين ببرد و تهديدات را به فرصت ها و آينده پژوهان تبديل كند.

آيت الله صفايي بوشهري با بيان اينكه بايد بيش از حرف در كشور عمل كنيم ، افزود: يكي از مشكلات ما در كشور اين است كه 42 سال وجود مبارك امام بزرگوار و مقام معظم رهبري با اين سطح از دانش و اين انقلابي نماي استفاده شده است “ما نيستيم.

https://livemag.ir/2021/02/بيشتر-از-حرف-نياز-به-عمل-داريم-لزوم-تبد/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.